Nano Unicorn Our Daylights ♥: Kisoihin harjoittelua

tiistai 4. helmikuuta 2014

Kisoihin harjoittelua

Nea

Mooi. Tänään siis olin Ruskon ratsastuskeskuksella ja harjoiteltiin sitä rataa mikä niihin kisoihin tulee. Ja mä melkein muistan sen jo, vaikka en ollut ennen tuntia muuta kun vähän vään vilkuillut, että mitä se tulee olemaan. Mä menin siis Sissillä, jolla aion kisata ensi maanantaina.

Miia kehu tänään mua ja Sissiä yllättävän paljon, siihen nähden miten hän on mua ennen kehunut. Mutta on pakko myöntää, että Sissi kulki tänään todella rennon olosena, vaikka yleensä se on todella tiukan ja jäykän oloinen maneesissa. Itselle jäi tosi hyvä fiilis tunnin jälkeen ja nyt odotan kisoja innolla.

Ja vaikka oon aina ollut todella arka kisailemaan (oon yli 6 vuotta ratsastanut ja nämä on vasta toiset kisat elämäni aikana) niin mua ei enään jännitä juuri yhtään. Aluksi pelkäsin, että unohdan radan, mutta en mä tota unohda jos jaksan vielä viikonloppuna muutaman kerran vähän katsoa sitä rataa. Sitten pelkäsin, että mitä jos Sissi pelkää niitä valkoisia kouluaitoja, mutta kun mä kysyin Miialta, että miten se suhtautuu niihin, niin ei se niitä sen enenpää pelkää kuin maneesin seiniäkään, eli mun pitää vaan ahkerasti käyttää sisäpohjetta niin kuin aina sen kanssa maneesissa.

Ja sori ihan oikeesti, mutta tää netti on tällä hetkellä NIIN hidas, että tää ei suostu kuvia tänne laittamaan... mutta jos huomenna sit pystyisin lisäillä tämänkin päivän kuvat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti