Nano Unicorn Our Daylights ♥: Taasko se alkaa?

keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Taasko se alkaa?

Nea

Iltaa vain. Tänään oli tallitöiden suhteen ihan perus päivä, että otin kakat ja sen jälkeen hevoset sisälle ja laittamaan niitä kuntoon.

Mä en tiedä mikä Iikulla tänään oli, mutta se pelleili ihan koko ratsastuksen ajan. Siis ihan koko ajan. Käynnissäkin se vaan yritti lähteä laukkaamaan. Ja kun se on nyt jo pitkään mennyt niin nätisti kentällä. Pujotteluradasskin se vaan kiilas ja törmäili niihin pujottelutötteröihin.. :'D En mää tiiä minkä energiapiikin se sai tänään. Ja Iikkuhan ei oo kuukausiin pukittanut kentällä, ni nyt se veti sellasta rodeota oikeesti laukassa. Mut toivottavasti tää nyt ei rupea toistumaan useammin. Totta kai kaikilla on joskus vähän liikaa energiaa, ei siinä mitään väärää oo, mut toivottavasti se ei taas aloita tota kautta et se vaan pelleilee aina.

Ja mua nyt pelottaa lauantain maaston puolesta, kun se nyt oli kentälläkin tollanen säntäilijä. Mutta iloisinmielin mä lauantaita odottelen, vaikka siit' tulee varmaan ihan hirveetä jälkeä. Onneks mä kuitenkin tunnen Iikun liikeet jo niin hyvin, et tiiän jo vähän etukäteen et millon se takapään taas viskasee ylös, pystyy edes jotenkin varautumaan.

Mutta eikö se ole ihan normaalia kuitenkin noin nuorelle vielä, että välillä käyttäydytään ku pelle ja välillä sit oikeesti osataan mennä niin kuin kuuluukin?

Tänään mulla ei ollut kameraa tallilla, mut laitan nyt noita eilisiä kuvia Sissin kanssa. Ja pahoittelen mun jalkoja, ne on ihan hirveen edessä, ja kyl noi kädetkin osaa vammata.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti